Zprávy z tábora

Hezký den,

zdravíme z tábora. Příjezd na středisko proběhl bez problému, děti jsme ubytovali dle nahlášených požadavků na seznamech. Tak snad jsou všichni spokojení. Na nástupu zatím žádná reklamace od dětí nepřišla. Počasí nám při příjezdu přálo, nepršelo takže příjezd probíhal v pohodě a klidu.

Včera proběhly seznamovací hry,  potom oddíly vyráběly erby, zvolily si názvy oddílů a secvičily pokřiky, které večer předvedly Cháronovi před úvodním představením do celotáborové hry. To proběhlo v lese hned za táborem s promítáním krátkého úryvku z filmu Souboj Titánů. Dnes od 9 h probíhají dopolední programy dle zvoleného typu tábora a odpoledne děti čekají rozné úkoly, které budou překonávat formou týmové spolupráce. Děti si budou muset poradit s různými překážkami a jsme zvědaví jak si mezi sebou poradí :-) . Fotky z dnešního dne nahrajeme během noci nebo zítřejšího dopoledne.

Dnes večer nás čeká šou s tancem a scénkami v kulturním domě Kraken.

Fotky z každého dne se budeme snažit nahrávat na stránky vždy v noci nebo následující den dopoledne. Vaše vzkazy budeme průběžně tisknout a dávat na nástěnku. Děti se tam budou moci o poledním klidu dívat, upozorníme je na to na nástupu.

__________________________________________________________________________________________________

Hezký den,

zdravíme z tábora. Něco málo k uplynulým dnům: program běží dle plánu, počasí by sice mohlo být lepší, ale aspoň neprší. Některé hry jsme museli přesunout do kluboven nebo do areálu tábora. Každý večer máme společný program v kulturním domě Kraken.

V pondělí  děti musely vybojovat a synchronizovaně secvičit před našimi mágy kouzelnou sestavu. Týmy pak byly ohodnoceny dle svých zásluh a už se jim pokladničky plní táborovými penízky:-) .  Večer 8.8. byla diskoška.  V úterý po dopoledních programech jsme vyrazili na dominantu nejmenší chráněné krajinné oblasti ČR  - Velký Blaník. Oddíly starších vylezli na rozhlednu, která stojí na vrcholu bájné hory. Cestou zpět jsme zahráli hru Kousáci. Malé děti navštívily jezdeckou farmu v Louňovicích. Večer pak proběhla soutěz Riskuj po oddílech a pro větší děti pak Jarkův folkový koncert. Včera proběhla náročnější cesta za Medúzou po oddílech s kontrolními stanovišti. Večer byl pak táborák s opékáním buřtíků a pak rychle do hajan, protože dnes je celodenní autobusový výlet na zříceninu hradu Šelmberk a do města Tábor s návštěvou věže Kotnov a historického podzemí. Oddíly malých dětí se pak půjdou vyřádit do dětského koutku. Pokud je to bude bavit, výlet si prodloužíme. Dnes večer nás ještě čeká relaxační odpočinek v římských lázních. Děti budou moci vyzkoušet různé masáže, meditaci, kresbu na tělo apod. Fotky budeme postupně doplňovat na web.